بچگی ها یادت هست ، پنجرتونو بستی
دلی که پشت اون بود ، اخر زدی شکستی
.......
شاهزاده برفی...ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 8 تاريخ: پنجشنبه 28 ارديبهشت 1396 ساعت: 7:35
ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 31 تاريخ: يکشنبه 24 ارديبهشت 1396 ساعت: 19:59
ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 5 تاريخ: يکشنبه 24 ارديبهشت 1396 ساعت: 19:59
ترم بهار چقدر طولانیه . خسته کننده هم هست . حوصلم پوکید ، کی تموم میشه ؟ حوصله ی گرمای تابستون رو هم ندارم .کاش تو قطب به دنیا میومدم .
ویندوز لپ تاپ خیلی وقته عوض نشده کلا ریخته به هم :|
وای خدا چرا اینقدر کسلم :((
ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: يکشنبه 24 ارديبهشت 1396 ساعت: 19:59
صورتم سوخته: ((((((( خوشبختانه سوختگی اتیش نیست ، افتاب سوخته شده: (( خیلی بده خییییییلی .ضد افتاب هم ندارم: | چون ضد افتاب ها اصلا با پوستم سازگار نیستن. باید برم دکتر ببینم چه خاکی به سرم بریزم . و احتمالا تو این مدت که میرم خونه هیچ دکتری در دسترس نباشه: | بد شانسی به این میگن دا
حالا خورشید بهار صورتمو اینجوری میکنه تابستون میخوام چیکار کنم خدااااااااا: (((((((
ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 10 تاريخ: شنبه 9 ارديبهشت 1396 ساعت: 17:01
تولد دوتا از عزیزترینام .
خواهر خانوم عزیزم .
و قدیمی ترین و صمیمی ترین دوستم .
تولدتون مبارک.
جودی عزیز کاش اینجا بودی یه جشن حسابی میگرفتیم.
ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 3 تاريخ: شنبه 9 ارديبهشت 1396 ساعت: 17:01
ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 5 تاريخ: شنبه 9 ارديبهشت 1396 ساعت: 17:01