شاهزاده برفی

خرید بک لینک

بچگی ها یادت هست ، پنجرتونو بستی 

دلی که پشت اون بود ، اخر زدی شکستی

.......

شاهزاده برفی...

ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 8 تاريخ: پنجشنبه 28 ارديبهشت 1396 ساعت: 7:35

شما هم بعضی از ستاره ها رو قرمز و ابی میبینید یا فقط چشمای من البالو گیلاس میچینه ؟؟؟ شاهزاده برفی...

ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 31 تاريخ: يکشنبه 24 ارديبهشت 1396 ساعت: 19:59

وقتی چهارتامون دور هم جمع شدیم ، اول تصمیم گرفتیم فیلم ببینیم. که فیلم دلخواه پیدا نشد و به جاش کارتون تماشا کردیم: D بعد کلی رقص و مسخره بازی ، تصمیم گرفتیم اسم فامیل بازی کنیم. خیلی جالب بود . این بازی منشا پیدایش رنگ های جدید، کشورهای جدید ، شاهزاده برفی...

ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 5 تاريخ: يکشنبه 24 ارديبهشت 1396 ساعت: 19:59

ترم بهار چقدر طولانیه . خسته کننده هم هست . حوصلم پوکید ، کی تموم میشه ؟ حوصله ی گرمای تابستون رو هم ندارم .کاش تو قطب به دنیا میومدم .

ویندوز لپ تاپ خیلی وقته عوض نشده کلا ریخته به هم :|

وای خدا چرا اینقدر کسلم :((


شاهزاده برفی...

ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: يکشنبه 24 ارديبهشت 1396 ساعت: 19:59

صورتم سوخته: ((((((( خوشبختانه سوختگی اتیش نیست ، افتاب سوخته شده: (( خیلی بده خییییییلی .ضد افتاب هم ندارم: | چون ضد افتاب ها اصلا با پوستم سازگار نیستن. باید برم دکتر ببینم چه خاکی به سرم بریزم . و احتمالا تو این مدت که میرم خونه هیچ دکتری در دسترس نباشه: | بد شانسی به این میگن دا 

حالا خورشید بهار صورتمو اینجوری میکنه تابستون میخوام چیکار کنم خدااااااااا: (((((((


شاهزاده برفی...

ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 10 تاريخ: شنبه 9 ارديبهشت 1396 ساعت: 17:01

تولد دوتا از عزیزترینام .

 خواهر خانوم عزیزم . 

و قدیمی ترین و صمیمی ترین دوستم .

تولدتون مبارک. 

جودی عزیز کاش اینجا بودی یه جشن حسابی میگرفتیم. 



شاهزاده برفی...

ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 3 تاريخ: شنبه 9 ارديبهشت 1396 ساعت: 17:01

اجبار  ، چیزی که یه بار شاهدش بودم ،تو مهم ترین اتفاق زندگی مهم ترین ادم زندگیم. و ترس از تکرار دوباره ی این اجبار ، تو مهم ترین اتفاق زندگی خودم. و هر چه قدر زمان این اتفاق نزدیک تر میشه، ترس من هم بیشتر میشه. ترسی که این همه مدت مانع خیلی از چیزایی شده که باید تجربه میکردم. و الان مثل یه کرم که دور خودش پیله بسته ، هیچی نمیبینم.  و دردناک ترین بخشش اینه که ، هیچوقت پروانه نخو شاهزاده برفی...

ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 5 تاريخ: شنبه 9 ارديبهشت 1396 ساعت: 17:01

صفحه بندی